ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

ایردراپ ۱۸۰،۰۰۰ دوج کوین در صرافی هوبی

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

اطلاعیه صرافی‌

صرافی هوبی در کمپین رفرال جدید خود به کاربران ۱۸۰،۰۰۰ دوج کوین ایردراپ جایزه می‌دهد. جزییات این کمپین در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات کمپین‌ها و مسابقات هیجان انگیز هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


صرافی هوبی

صرافی هوبی کمپین ایردراپ ۱۸۰،۰۰۰ دوج کوین را برگزار می‌کند.

  • جزییات: این کمپین تا تاریخ ۲۴ شهریور ادامه خواهد داشت. در این کمپین هر کاربر می‌تواند توکن DOGE را به صورت ایردراپ دریافت نماید. برای این کار لازم است کاربران فعلی دوستان خود را به این صرافی دعوت نمایند و کاربران تازه‌وارد مراحل احراز هویت را تکمیل کنند. همچنین زمانیکه حجم معاملات کاربر تازه‌وارد از ۱۰۰ دلار بیشتر شود، هم شخص دعوت‌کننده و هم شخص دعوت‌شده واجد شرایط دریافت ایردراپ ۲۰ دوج کوین خواهند بود. هر کاربر می‌تواند تا سقف ۵۰۰ نفر را به این صرافی دعوت کند. برای شرکت در این برنامه تنها می‌توان از اپلیکیشن موبایل صرافی هوبی استفاده کرد. لینک شرکت در این کمپین در این صفحه قرار دارد.

بایننس

صرافی بایننس اتریوم را به ۵۶مین دوره محصول Dual Investment اضافه کرده است.

  • جزییات: بایننس از ۱۰ شهریور ماه اتریموم (ETH) را به سرویس Dual Investment اضافه کرده است. در این سرویس کاربرانی که زودتر در این برنامه شرکت کنند، در اولویت قرار دارند و می‌توانند با سپرده‌گذاری BTC, USDT ، BUSD  , ETH در دوره‌های مختلف در این برنامه شرکت کنند. کاربران توجه داشته باشند که فرمول محاسبه سود این محصول بر اساس قیمت بیت کوین  و قیمت اتریوم در تاریخ‌های پایانی این دوره‌ها محاسبه می‌شود.

 صرافی بایننس امکان واریز دلار آمریکا از طریق شبکه پرداختی SWIFT را از مجددا فعال کرده است.

صرافی‌های ایرانی

صرافی اوکی اکسچنج قابلیت تسویه حساب آنی برای درخواست‌های ریالی را به سرویس‌های خود اضافه کرده است.

صرافی بیت ایمن به مناسبت اولین سالگرد فعالیت خود به کاربرانی که از تاریخ ۱۳ شهریور لغایت ۲۰ شهریور ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند ۱۰۰،۰۰۰ توکن شیبا (SHIB) جایزه می‌دهد. همچنین با دعوت از دوستان خود می‌توانید به ازای هر نفر که ثبت‌نام خود را تکمیل نماید ۱۰۰،۰۰۰ توکن SHIB دریافت کنید. کاربرانی که به این صرافی دعوت شده باشند نیز ۱۰۰،۰۰۰ توکن شیبا اینو دریافت خواهند کرد.

صرافی جمینی

صرافی جمینی با همکاری تیم BRAVE این امکان را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند پاداش‌های استفاده از مرورگر بریو را که به صورت توکن BAT پرداخت می‌شود به حساب این صرافی واریز کنند.

چطور با هویت ایرانی در صرافی های رمزارز احراز هویت کنیم؟ معرفی بهترین صرافی‌ها برای ایرانی‌ها

صرافی‌های غیر متمرکز

صرافی پنکیک سواپ استخر BP را راه‌اندازی کرده است. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن CAKE توکن BP دریافت نمایند . همچنین فارم BNB-BP در این صرافی راه‌اندازی شده است.

پنکیک سواپ فارم BSCDEFI-BNB را راه‌اندازی کرده است. همچنین استخر سپرده‌گذاری CVP نیز در این صرافی راه‌اندازی شده است.

صرافی پنکیک سواپ دوره بعدی مزایده پروژه‌های بایننس اسمارت چین را از تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) آغاز خواهد کرد. متقاضیان می‌توانند با استفاده از این لینک در این مزایده ثبت نام کنند و پروژه خود را معرفی نمایند.

صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ استخر GHST-MARIC را راه‌اندازی کرده است.

صرافی سوشی سواپ با همکاری شبکه MASK امکان سواپ مستقیم توکن در توییتر را فراهم آورده است. کاربران برای استفاده از این قابلیت در توییتر می‌بایست افزونه MASK را نصب کنند. پس از آن می‌توان از طریق انتخاب سوشی سواپ در قسمت SWAP به این قابلیت دسترسی پیدا کرد.

صرافی اوکی‌اکس

صرافی OKEx اکوسیستم غیر متمرکز DeFi Hub را با معرفی بازار معاملات توکن‌های NFT راه‌اندازی کرده است.

  • جزییات: صرافی اوکی اکس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از تاریخ ۱۱ شهریور ماه این اکوسیستم راه‌اندازی شده است. در این اکوسیستم دو محصول بازارهای معاملاتی توکن‌های NFT و داشبورد دیفای ارائه شده است.
  • با استفاده از داشبورد دیفای می‌توان دارایی‌ها را در بلاکچین‌های مختلف و پروتکل‌های متنوع مدیریت کرد. داشبورد دیفای فعلا از زنجیره OEC و اتریوم و همچنین ۲۴ پروتکل دیفای مانند یونی‌سواپ، کامپوند و سوشی سواپ پشتیبانی می‌کند.
  • بازار NFT این صرافی از اتریوم و شبکه OEC برای خرید و فروش و مینت کردن توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) پشتیبانی می‌کند.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

صرافی گیت

سرویس استارت‌آپ صرافی گیت پروژه Cyclos را ارائه می‌دهد.

  • جزییات: صرافی گیت پروژه Cyclos را در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) ارائه خواهد داد. توکن این پروژه CYC است و عرضه نهایی آن ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ خواهد بود. کاربران می‌توانند در این تاریخ از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۶ ساعت سفارشات خود را ثبت نمایند. برای شرکت در این برنامه باید سطح کاربری VIP1 و بالاتر باشید. قیمت اولیه این توکن ۰.۳۵ دلار خواهد بود و عرضه اولیه آن در سرویس استارت‌آپ صرافی گیت ۲۸۵،۷۱۴ توکن CYC خواهد بود. شهروندان کشورهای افغانستان، ایران، کوبا، کانادا، چین، ژاپن، عراق، آمریکا و چند کشور دیگر نمی‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

صرافی گیت مسابقات ترید توکن‌های EPK و IAG را برگزار کرده است.

  • جزییات: این مسابقات از تاریخ ۱۰ شهریور ماه به مدت یک هفته برگزار خواهند شد. در این مسابقه کاربرانی که حداقل ۲۳۰ توکن EPK یا ۳۳۶۰ توکن IAG را در این صرافی واریز نمایند می‌توانند شانس خود را برای دریافت بخشی از جایزه ۳۰۰۰ دلاری آزمایش کنند. در این طرح به ۶۰۰ کاربری که زودتر از سایرین واریز را انجام داده باشد بخشی از این جایزه ایردراپ خواهد شد. همچنین کاربران بر اساس حجم معاملات آنها در بازارهای IAG/USDT و EPK/USDT رتبه‌بندی خواهند شد. نفرات اول تا سوم به ترتیب معادل ۸۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ دلار از این توکن‌ها را دریافت خواهند کرد و رتبه‌های بعدی تا نفر ۲۰۰ به نسبت حجم معاملات آنها بخشی از جایزه ۲۰،۰۰۰ دلاری را دریافت خواهند کرد.

کابران صرافی گیت می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن‌های CRE, WHALE به مدت ۱۴ روز در سرویس HODL%EARN این صرافی تا سقف ۱۰۰٪ سود سالانه دریافت نمایند.

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین مسابقه ترید توکن SDN را با ۱۰،۰۰۰ SDN جایزه برگزار می‌کند.

  • جزییات: این مسابقه تا تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) ادامه خواهد داشت. در این مسابقه ۳۰۰ کاربری که زودتر از سایرین حداقل ۲۰۰ SDN به این صرافی واریز کرده باشند مشمول دریافت ۱۰ SDN خواهند بود. در طرح دوم این مسابقه کاربرانی که حجم معاملات آنها در بازارهای SDN/USDT و SDN/ETH بیش از ۱۰۰ SDN باشد رتبه‌بندی خواهند شد و نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳۰۰، ۲۵۰ و ۲۰۰ SDN جایزه دریافت می‌کنند. استخر جایزه مرتبط با این مسابقه شامل ۷۰۰۰ توکن SDN است.

صرافی پولونیکس کمپین سپرده‌گذاری و ترید توکن DFA را برگزار می‌کند.

  • جزییات: این کمپین از تاریخ ۱۱ شهریور ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. در این کمپین ۴ مرتبه در روز از موجودی حساب کاربران اسنپ‌شات گرفته خواهد شد و این موجودی باید از ۵۰ DFA بیشتر باشد. حداکثر ایردراپی که به کاربران تعلق خواهد گرفت ۳۰ DFA خواهد بود. استخر جایزه این کمپین شامل ۱۷۰۰ DFA است. در طرح دیگر این کمپین مسابقه ترید توکن DFA برگزار می‌شود. در این مسابقه حجم معاملات کاربر باید از ۲۰۰ دلار بیشتر باشد. در این صورت کاربر مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه به ارزش ۱۷۰۰ DFA خواهد بود. کاربران کشورهای تحت تحریم قضایی مانند ایران، کوبا، آمریکا نمی‌توانند در این کمپین شرکت کنند.

رمز ارزها و بازارهای معاملاتی زیر به لیست سرویس‌های صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شده است:

صرافی رمز ارز جدید بازار آنی (SPOT) بازار مارجین سپرده‌گذاری(استیکینگ) سایر توضیحات
والکس ADA بازار ریالی
اوکی‌اکسچنج SOL بازار ریالی
بایننس FARM,MBOX,TRIBE C98,ARPA در سرویس Binance Savings اضافه شدند.
FET,ALPHA به سرویس Staking اضافه شدند.
BAT,BAND به سرویس وام‌دهی اضافه شدند.
کوینکس QRDO QRDO/USDT
کوین‌بیس DDX,YFII,RAD
هوبی PUSH,RLY PUSH/USDT,PUSH/BTC
RLY/USDT,RLY/BTC
کوکوین OXT
BNT
MAKI
REP
STORJ
BAL
OXT/USDT, OXT/BTC
BNT/USDT,BNT/BTC,BNT/ETH
MAKI/USDT,MAKI/BTC
REP/USDT,REP/BTC,REP/ETH
STORJ/USDT,STORJ/BTC,STORJ/ETH
BAL/USDT,BAL/BTC,BAL/ETH
گیت SKYRIM
KFT
REVO
BBANK
SKYRIM/USDT,SKYRIM/ETH
KFT/USDT,KFT/ETH
REVO/USDT
BBANK/USDT
معاملات آتی FTT
اوکی‌اکس KINE
کراکن SDN SDN/USD,SDN/EUR
پولونیکس معاملات آتی LUNA,SOL,ICP
برای مشاهده بهترین قیمت خرید و فروش رمز ارزها در صرافی‌های ایرانی به این صفحه مراجعه کنید: مقایسه قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها

 منبع
میهن بلاکچین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه