ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

 

بازی چه کسی ریش مرا دزدید (Who Stole My Beard) یک بازی کاراگاهی است که قرار است به قهرمان بازی بیت کوین جایزه دهد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از دی‌کریپت یک بازی کامپیوتری با موضوع ریش دزدیده شده در سرزمین Beardville به اولین بازیکنی که بتواند معمای داخل بازی را حل کند، بیت کوین جایزه می دهد. در ادامه ویدیویی از این بازی را مشاهده می‌کنید.

توجه داشته باشید این پست تنها معرفی بازی است و توصیه به انجام آن نمی‌باشد و میهن بلاکچین مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازی چه کسی ریش مرا دزدید حاوی ۱۲ صفحه کاغذ مجازی است که هر کدام از این صفحات حاوی یک کلمه است. در کنار هم و با ادغام این کاغذها یک عبارت بازیابی متعلق به یک کیف پول الکتروم بدست می‌آید که در داخل آن بیت کوین واقعی برای اولین کسی که بتواند کد مورد نظر را پیدا کند، وجود دارد. عبارات بازیابی، رشته‌ای از کلمات تصادفی است که به افراد اجازه دسترسی به یک کیف پول رمز ارز را می‌دهد.

کاراکتر بازی چه کسی ریش مرا دزدید

توسعه دهنده کالیفرنیایی، نیل کولیر (Neil Collier) اعلام کرده است مقداری بیت کوین به کیف پول مورد نظر منتقل کرده است. با این حال او مقدار بیت کوین انتقال داده شده را فاش نکرده است.

نیل کولیر در اکانت ردیت خود نوشت:

من حدود یک سال پیش با بیت کوین آشنا شدم و عاشق آن شده‌ام. من به هر چیزی برای بالا بردن آگاهی نسبت به بیت کوین و ارتقا پروژه جذابم علاقه‌مند هستم.

برخی از بازیکنان آینده‌نگر در ردیت در خصوص بات‌هایی که ممکن است در این بازی به جستجوی عبارات بازیابی ذکر شده بپردازند ابراز نگرانی کرده اند. این اتفاقات در دنیای رمز ارزها رایج است. لازم به ذکر است کولیر به این نگرانی‌ها پاسخ نداده است.

بازی‌های زیادی با وعده جوایز ارزشمند به صورت رمز ارز و به خصوص بیت کوین منتشر می‌شوند. معمولا روند اجرای بازی‌ها هیجان‌انگیز است اما هیچ‌کدام از آنها قابل اعتماد نیستند. این مطلب تنها ترجمه خبر منبع است و هیچگونه توصیه مشارکت و سرمایه‌گذاری نیست.

این بازی در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) منتشر می‌شود و تنها با پول فیات قابل خرید است. البته کولیر اعلام کرده است که نسخه‌ای از بازی را ارائه خواهد داد که با بیت کوین قابل خریداری باشد.

بازی چه کسی ریش مرا دزدیده است

از بیت کوین که بگذریم، این بازی کارآگاهی و نقش‌آفرینی در شهری اتفاق می‌افتد که همه طبق قانون باید ریش داشته باشند.

طبق بیانیه مطبوعاتی، بازیگر اصلی به همراه سگ خود لئو، باید معمایی را با استفاده از ریش‌های مصنوعی، آیتم‌های بامزه و شوخ‌طبعی حل کند. موارد یاد شده در عمل به معنای انجام بازی دارت، تریویا، صحبت با کاراکترهای دیگر بازی و انجام مینی بازی‌های گیج‌کننده است.

بازی چه کسی ریش مرا دزدید در ادامه عرضه دیگر بازی های کولیر مانند Football: The Hardest Job و RPG Character Builder به بازار عرضه شده است.

داستان و نحوه بازی چه کسی ریش من را دزدید چگونه است؟

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این بازی به آدرس cleardotgames.com مراجعه کنید. این بازی در تاریخ ۱۱ مرداد برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت اعلام شده ۹.۹۹ دلار (تقریبا ۲۴۵ هزار تومان) است. پیش‌خرید این بازی از درگاه سایت Steam امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین امکان پرداخت به وسیله بیت کوین از طریق درگاه Coinbase امکان‌پذیر خواهد بود.

در این بازی تمام شخصیت‌ها باید ریش داشته باشند. از این رو بازی با گم شدن ریش کاراکتر شما شروع می‌شود. بنابراین شما و لئو که نام سگ وفادار شماست با تحقیق و جستجو در شهر Beardsville می‌بایست به دنبال ریش گمشده خود بگردید. در این راه باید توطئه‌ها را کشف کنید، با مردم گفتگو کنید و ریش‌های جدید پیدا کنید. کاربر برای پیدا کردن ریش گمشده باید کاراکتر اصلی یا لئو را کنترل کند.

از آنجا که در این شهر قانون حکم کرده است همه باید ریش داشته باشند کاراکترها باید با ریش مصنوعی در بازی حرکت کنند و خود را به دام کاراگاهان نیاندازند. این بازی شامل صدها کاراکتر مختلف، مکان‌های متنوع و داستان بازی و چالش‌های بی نظیری است. بازیکنان باید در این مسیر به Indie کاراکتر اصلی بازی کمک کنند تا مقصر اصلی که ریش او را دزدیده است پیدا کنند.

ایده این بازی از یک کتاب قصه با عنوان من کلاهم را می‌خواهم، شکل گرفته است. همین‌طور نام لئو برگرفته از سگ واقعی توسعه‌دهنده این بازی است. به مرور مراحل بازی و کاراکترها و چالش‌های آن شکل گرفته است و قرار است بازی چه کسی ریش من را دزدیده است در ۱۱ مرداد عرضه شود.

  • در این بازی باید در شهر Beardsville به جستجو مشغول شد. حومه شهر، دانشگاه، کتابخانه، موزه، پارک تنها برخی از مکان‌های این بازی است. برای دسترسی به مکان‌های قفل شده باید پازل‌هایی را حل کرد و ریش‌های جدیدی به دست آورد.
  • در این بازی باید با سایر شهروندان گفتگو کرد. از آنها دعوت کنید که با شما یک فنجان قهوه بنوشند و با آنها دوست شوید و اعتماد آنها را به‌دست آورید. با به‌دست آوردن اعتماد سایر شهروندان مسیرهای جدیدی برای جستجو باز می‌شود.
  • با لئو همکاری کنید، سرنخ‌ها، شک‌ها و نقشه‌هایتان را با او در میان بگذارید. ممکن است او کمی شوخ‌طبعی نیز به خرج دهد.
  • در این بازی بیش از ۲۰۰ شخصیت منحصر به فرد وجود دارد. پازل‌های این بازی هیجان‌انگیز است و شامل اتاق فرارها، معماها، پیدا کردن کد می‌باشد.

در سایت این بازی در خصوص نحوه به‌دست آوردن بیت کوین رایگان، توضیحات بیشتری ارائه نشده است و باید تا تاریخ انتشار آن منتظر ماند.

آیا مشتاق هستید این بازی را انجام دهید؟ به نظر شما می‌توان از این طریق بیت کوین به دست آورد؟

 منبع
decrypt

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه