ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

 

این روزها برای طرفداران اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) و سرمایه‌گذاران توکن AXS روزهای بسیار خوبی است. قیمت این رمز ارز در روزهای اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از دی‌کریپت قیمت توکن Axie در روز شنبه با ۴۵٪ افزایش به ۱۹.۵۲ دلار رسید و رکورد بالاترین قیمت خود را جابجا کرد.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی الهام گرفته شده از پوکمون است که در نسخه‌های ویندوز، MAC، ios و اندروید در دسترس است. بازیکنان در این بازی هیولاهای توکنیزه شده‌ای را بزرگ می‌کنند، آموزش می‌دهند و در نبردهای بامزه‌ای شرکت می‌دهند.

این بازی در اواخر ماه ژوئن (ابتدای تیر ماه) بر سر زبان‌ها افتاد و در حال حاضر روزانه بیش از ۲۵۰،۰۰۰ کاربر به این بازی مشغول هستند. گران‌ترین هیولای Axie به قیمت ۳۰۰ ETH فروخته شده است که با در نظر گرفتن قیمت اتریوم هم‌اکنون ۶۲۸،۰۰۰ دلار ارزش دارد.

موفقیت این پلتفرم با توجه به شرایط سخت ورود به بازی تحسین‌برانگیز است. نخستین مرحله برای آموزش هیولای Axie تهیه سه توکن NFT اکسی است که با توجه به قیمت ارزان‌ترین آنها (در حال حاضر حدود ۰.۱۰۱۴ اتر معادل ۲۱۴ دلار) این کار چندان راحتی نیست.

توکن حاکمیتی AXS نوامبر سال گذشته در جریان فروش آن در صرافی بایننس عرضه شد. AXS مخفف Axie Infinity Shards است. این بازی به بازیکنان با حق حاکمیت بر مراحل بازی و هولد AXS پاداش می‌دهد.

AXS یک توکن ERC-20 است که همانند MANA و SAND توکنی قابل تعویض است. MANA توکن بازی Decentraland و SAND توکن بازی Sandbox است.

توکن AXS با هیولای توکنیزه شده Axie متفاوت است. Axieها توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) هستند. به این معنی که هر کدام از هیولاهای این بازی که تعداد آنها بیش از یک میلیون است منحصر به فرد هستند.

رشد قیمت AXS در روز گذشته پس از یک هفته پر فراز و نشیب برای توکن‌های بازی‌ها به وجود آمد. پس از یک هفته روند صعودی خوب توکن‌های MANA, AXS, SAND آخر هفته بازار هر سه توکن با ریزش شدیدی مواجه شد.

نمودار قیمت توکن AXS پلتفرم اکسی اینفینیتی

در زمان نگارش این خبر قیمت MANA با ۵.۵٪ افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۰.۷۴ دلار خرید و فروش می‌شود. همچنین توکن SAND با ۵.۷۱٪ کاهش نسبت به روز گذشته خود با قیمت ۰.۴۷ دلار معامله می‌شود.

بازی‌های بر بستر بلاکچین بازارهایی نوپا هستند که برای ورود به آنها معمولا موانع فنی و اقتصادی متنوعی وجود دارد. با این حال رشد صعودی این بازارها در هفته گذشته می‌تواند نویدبخش آینده‌ای درخشان باشد.

آیا تا به حال از این بازی‌ها استفاده کرده‌اید و یا در توکن‌های حاکمیتی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه