ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

راه‌اندازی بازار فیوچرز ETH/BUSD در صرافی بایننس

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۳۸ ب.ظ

اطلاعیه صرافی‌

بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا بازار معاملات آتی (فیوچرز) اتریوم و استیبل کوین BUSD را با حداکثر ضریب ۵۰ راه‌اندازی می‌کند.

رمزارزها و بازارهای زیر به لیست صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شده است:

صرافی رمزارز جدید بازار آنی (SPOT) بازار آتی (FUTURES) سایر سرویس‌ها توضیحات
کوین بیس پرو DOT DOT/USD
DOT/EUR
DOT/GBP
استخر نقدینگی DUSK/USDT به سرویس Liquid Swap اضافه شد. USD, EUR, GBP
ارزهای فیات هستند. این بازارها از فردا راه‌اندازی می‌شوند.
بایننس ETH/BUSD
با حداکثر اهرم ۵۰
کوینکس BIFI
BUNNY
 BIFI/USDT
BUNNY/USDT
کوکوین MARSH
MEM
AIOZ
AGIX/ETH, AGIX/USDT , AGIX/BTC
MARSH/USDT
 MEM/USDT
AIOZ/USDT

این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ پروتکل O3 Labs را به لیست استخرهای خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری (استیکینگ) توکن CAKE، توکن O3 دریافت کنند.

صرافی بایننس

صرافی بایننس به مناسبت روز ملی روسیه، مسابقه ترید ارز RUB را با ۱۰،۰۰۰ BUSD جایزه برگزار می‌کند.

  • جزییات: این مسابقه تا تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) ادامه دارد. تنها کاربران سطح VIP0 و VIP1 می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. در طرح اول این مسابقه، ۶۰ کاربر از بین کاربرانی که حداقل ۵۰۰۰ RUB از طریق درگاه کارت‌های اعتباری در صرافی بایننس را به خرید رمزارز اختصاص دهند انتخاب شده و هرکدام ۵۰ BUSD جایزه دریافت خواهند کرد. در طرح دوم این مسابقه، ۱۰۰ کاربر برتر بر اساس حجم معاملات آنها در بازارهای اسپات ADA/RUB, BNB/RUB, BTC/RUB, DOGE/RUB, ETH/RUB, LTC/RUB, SHIB/RUB, USDT/RUB, XRP/RUB مشمول دریافت مجموعا ۷۰۰۰ BUSD خواهند بود. جایزه نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۲۰۰، ۸۵۰ و ۶۰۰ BUSD خواهد بود. جوایز به صورت ووچر به کاربران تعلق می‌گیرد که باید حداکثر تا ۱۴ روز پس از پایان مسابقه آن را بازخرید کنند.

کمپین توییتری بایننس با ۵۰۰ دلار جایزه و تعداد محدودی توکن NFT برگزار می‌شود.

  • جزییات: کاربران می‌بایست حساب کاربری توییتر Binance و TheBinanceNFT را دنبال کنند و پست کمپین را بازنشر دهند و نام هنرمند مورد علاقه خود در حوزه NFT را در آن پست منشن کنند و توضیح دهند که چرا از این هنرمند حمایت می‌کنند. از بین شرکت‌کنندگان در این کمپین به ۵ نفر هر کدام ۱۰۰ دلار به صورت BNB اهدا می‌شود و ۱۰ نفر توکن NFT به عنوان جایزه دریافت می‌کنند.

بازار معاملات آتی (فیوچرز) اتریوم به صورت جفت ارز ETH/BUSD در صرافی بایننس از ۲۶ خرداد با حداکثر اهرم ۵۰ راه‌اندازی می‌شود.

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین مسابقه ترید توکن ERSDL را با ۲۵۰۰۰ دلار جایزه برگزار می‌کند.

  • جزییات: این مسابقه تا تاریخ ۲۲ ژوئن ادامه خواهد داشت. در طرح اول این مسابقه، ۲۰ کاربر برتر از لحاظ حجم معاملات آنها در بازار ERSDL/USDT مشمول دریافت بخشی از استخر جایزه به ارزش ۲۰،۰۰۰ دلار خواهند بود. نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۵۰۰، ۲۰۰۰ و ۱۵۰۰ دلار دریافت می‌کنند. علاوه بر آن کاربرانی که حجم معاملات آنها در بازار ذکر شده بیشتر از ۵۰۰ ERSDL باشد، و مراحل احراز هویت را تکمیل کرده باشند و بازار فوق را به لیست بازارهای مورد علاقه خود اضافه کنند، سهمی برابر از استخر جایزه به ارزش ۵۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند.

صرافی گیت

برنامه رای گیری لیست شدن توکن ORC با ۱۵۰۰۰ دلار در صرافی گیت برگزار خواهد شد.

  • جزییات: این برنامه تا تاریخ ۲۲ ژوئن ادامه خواهد داشت. کاربران می‌توانند تا ۲۶ خرداد با رای دادن به این پروتکل برای لیست شدن در صرافی گیت، در ایردراپ ۱۲،۶۳۹ توکن ORC شرکت کنند. از طرفی به ۶۰۰ کاربر اولی که تا پایان زمان کمپین، حداقل ۵۰۵ واحد از این توکن را به صرافی گیت واریز کنند، مجموعا ۳۷۹۰ ORC اهدا خواهد شد. همچنین تعداد محدودی از کاربرانی که در فعالیت‌های توییتر و تلگرام این پروتکل شرکت کنند مشمول دریافت ایردراپ آن خواهند بود.

با استفاده از محصول HODL&EARN صرافی گیت، با سپرده‌گذاری توکن BUSY به مدت ۷ روز می‌توانید تا سقف ۱۰۰٪ سود سالانه دریافت کنید. این برنامه از تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) اجرا خواهد شد. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری اتریوم از تاریخ ۲۶ خرداد به مدت ۷ روز در این صرافی، تا سقف ۲٪ سود سالانه دریافت کنند.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

 منبع
میهن بلاکچین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه