ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

تحلیل قیمت بیت کوین [23 بهمن 1400]

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۵۸ ب.ظ

بیت کوین پس از آن که نتوانست بر سطح ۴۵,۰۰۰ دلار غلبه کند، اکنون در حوالی قیمت ۴۲,۰۰۰ دلار به سر می‌برد. گفتنی است این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت بیتکوین در مدت زمان تاریخ ۲۴ ژانویه (۲ بهمن) تا ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) توانسته بود ۳۹٪ رشد کند. اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که تنها یک روز تا بسته شدن کندل هفتگی بیت کوین زمان باقیست و نبرد خرس‌ها و گاوها بر سر تعیین جهت قیمتی BTC ادامه دارد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، وضعیت معامله‌گران بیت کوین در شرایطی قرار دارد که از یک طرف کسب سود بیشتر از بازار آن‌ها را وسوسه می‌کند و از طرف دیگر نگرانی‌های بابت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و وضعیت اقتصاد جهانی بیم ریزش بازار را در آن‌ها زنده می‌کند.

انتظار ریزش قیمت تا ۴۰,۰۰۰ دلار

تحلیلگر مطرحی با نام Crypto_Ed_NL در توییتی با اشتراک گذاشتن نمودار زیر اشاره کرد انتظار دارد قیمت بیت کوین تا ۴۰,۰۰۰ دلار ریزش داشته باشد و پس از آن ۲ سناریو صعودی و نزولی را برای BTC در نظر گرفت.

در حال حاضر انتظار دارم قیمت تا ۴۰,۰۰۰ دلار ریزش داشته باشد. پس از آن در سناریوی صعودی افزایش قیمت تا ۴۸,۰۰۰ دلار خواهیم داشت. سناریوی نزولی زمانی اتفاق خواهد افتاد که سطح ۴۰,۰۰۰ دلار به سمت پایین شکسته شود.

فرصتی برای برداشت سود

بنیاد دلفی دیجیتال در تحلیلی به این موضوع اشاره کرد که قیمت امروز بیت کوین در سایت میهن بلاکچین در ناحیه قیمتی فعلی با انواع سطوح مقاومتی در تایم‌ فریم‌های روزانه، ماهانه و هفتگی دست و پنجه نرم می‌کند و از طرف دیگر در طی ۳ هفته گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. تحلیلگران این بنیاد پیش‌بینی کردند که با وجود این شرایط، معامله‌گران بیت کوین به برداشت سود خود اقدام خواهند کرد و تا حد ممکن ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش خواهند داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه