ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

میهن بلاکچین برای تشویق کاربران به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فناوری بلاکچین و اتفاقات حوزه رمز ارزها، در هر ماه یک مسابقه ترتیب داده است و به برندگان این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود. جزییات مسابقه بهمن ماه میهن بلاکچین با همکاری صرافی نوبیتکس در ادامه این مطلب توضیح داده شده است.

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات اطلاعیه‌های هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.

این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های رمز ارز است.

مسابقه ویژه بهمن‌ماه میهن بلاکچین با همکاری صرافی نوبیتکس برگزار می‌شود

میهن بلاکچین در پایان بهمن‌ماه، به سه نفر از شرکت‌کنندگان مسابقه، با همکاری صرافی نوبیتکس، یک جایزه ۱۰ میلیون تومانی، یک جایزه ۱ میلیون تومانی و یک جایزه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد کرد. شرکت‌کنندگانی که با پاسخ صحیح به سوالات، امتیاز بیشتری دریافت کرده‌اند، شانس بالاتری برای برنده شدن در این مسابقه دارند. برای شرکت در مسابقه میهن بلاکچین، به این صفحه مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه