ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

توکن کوین ۹۸ COIN98 رشد قیمت توکن C98 در اولین روز عرضه آن

توکن Coin98 بیست‌مین پروژه‌ای است که در سرویس لانچ‌پد بایننس عرضه شده است. کوین ۹۸ درگاهی است که به کاربران مالی سنتی امکان دسترسی به تمامی سرویس‌های امور مالی غیر متمرکز (دیفای) روی بلاکچین مختلف را فراهم می‌سازد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین‌تلگراف، کوین ۹۸ (C98) در ساعات ابتدایی لیست شدن در صرافی بایننس در اول مرداد ماه، از قیمت ICO خود یعنی ۰.۰۷۵ دلار با رشد ۱۲۰۰ درصدی به ۰.۹۲۸ دلار رسید.

در زمان نگارش این خبر و بر اساس داده‌های صرافی بایننس توکن Coin98 با ۲۴۶۰٪ افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۱.۹ دلار خرید و فروش می‌شود.

ثبت سود دو رقمی برای آلت کوین‌ها

قیمت بیت کوین با رسیدن به سطح ۳۳ هزار دلار باعث افزایش قیمت چندین آلتکوین نیز شد. بنابر اطلاعات کوین‌تلگراف‌پرو و تریدنیگ‌ویو، در طول ۲۴ ساعت گذشته AMPL، AMP و AXS در صدر لیست توکن‌هایی با بیشترین افزایش قیمت قرار دارند.

لیست آلتکوین‌ها بر اساس بیشترین تغییر قیمت در ۲۴ ساعت گذشته

توکن AXS بعد از رسیدن به کف حمایت ۱۴ دلاری، روند افزایشی ماهانه خود را شروع کرد. علاوه‌برآن رشد قیمت AMPL ناشی از مزایای میان پروتکلی (cross-protocol) آن است.



بر اساس توییتی ازتیم Ampleforth، این تغییر قیمت در AMPL به‌خاطر اضافه شدن توکن به اکوسیستم دیفای AAVE است. شاخص VORTECS کوین‌تلگراف حاکی از آن بود که یک بازار گاوی برای AMPL از ۱۹ جولای شروع خواهد شد و به قیمت فعلی خواهد رسید.

این پیش‌بینی بر مبنای شاخص VORTECS و داده‌های کوین تلگراف پرو انجام شده است. این شاخص معیارهایی مانند احساسات بازار، اعتماد، چشم‌انداز، حجم مبادلات، تغییرات قیمتی و فعالیت‌های توییتری را شامل می‌شود.

نمودار AMPL و استفاده از شاخص VORTECS

همان‌طور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، شاخص VORTECS برای توکن AMPL در روز ۱۷ جولای به رنگ سبز درآمده است و دو روز بعد از آن در ۱۹ جولای به حداکثر مقدار ۷۵ رسیده است. پس از حدود ۱۵ ساعت، روند صعودی قیمت این توکن به میزان ۵۷٪ در طی سه روز بعد از آن آغاز شده است.

به نظر شما روند صعودی قیمت آلتکوین‌ها ادامه‌دار خواهد بود؟

 منبع
cointelegraph

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه