ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

داده‌ها نشان می‌دهد همزمان با افزایش سریع قیمت بیت کوین لحظه ای تا سطح ۳۹٬۰۰۰ دلار بیش از ۱۹۸ میلیون دلار معاملات آتی در بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است که از این مقدار ۵۹ میلیون دلار متعلق به معاملات آتی بیت کوین بوده است. آیا می‌توان گفت بیت کوین، کف قیمت را پشت سر گذاشته است؟

بیت کوین عکس

همبستگی بیت کوین با بازار سهام ایالات متحده می‌تواند یکی از دلایل کاهش قیمت فعلی آن باشد؛ اما از طرف دیگر کاهش ارزش پول‌های اروپای شرقی نیز بیت کوین را به پوششی در برابر بحران و محافظی برای سرمایه‌ها تبدیل می‌کند.

در هفته گذشته بازارهای مالی سنتی همراه با بازار ارزهای دیجیتال روندی نزولی داشتند. اوایل امروز، پنج‌شنبه، این روند کاهشی سرعت بیشتری نیز گرفت. هرچند نفت خام با بالاترین بهای خود در ۸ سال گذشته معامله شد و از ۱۰۰ دلار نیز فراتر رفت، اکثر شرکت‌های بازارهای سهام آمریکا بیش از ۵ درصد ارزش خود را از دست دادند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین‌تلگراف، پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین قیمت بیت کوین با خروج سرمایه‌گذاران از بازار، سقوط شدیدی داشت و به سطح ۳۴٬۴۰۰ دلار رسید. با وجود این شاهد بازیابی سریع قیمت بودیم به طوری‌که در زمان نگارش خبر قیمت بیت‌کوین به ۳۹٬۱۴۸ دلار رسیده است. به این ترتیب افت قیمت طی هفته گذشته ۳.۲٪ بوده است و طی ماه گذشته هم حدود ۷.۸٪ رشد قیمت را شاهد بوده‌ایم.

تهاجم روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) مسبب فروش ۵۰۰ میلیارد دلاری ارزهای دیجیتال شد. این امر موجب شد که بیشتر ارز دیجیتال مقاومت‌های خود را شکسته و در پایین‌ترین قیمت سه‌ماهه خود معامله شوند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در ساعات اولیه معاملات صبحگاهی آسیا با کاهشی ۱۰ درصدی به زیر ۱.۵ تریلیون دلار رسید.

cryptocurrency prices, bitcoin price, Ethereum price

داده‌های شرکت سنتیمنت نشان می‌دهد که با کاهش قیمت ارز دیجیتال به زیر ۳۵۰۰۰ دلار در روزهای گذشته، نهنگ‌های بیت کوین تراکنش‌های عظیمی را انجام داده‌اند. تعداد تراکنش‌هایی با ارزش بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ دلار و ۱ میلیون دلار به بالاترین میزان خود از تاریخ ۲۴ ژانویه تاکنون رسیده است؛ در یک هفته پس از آن قیمت بیت کوین با ۱۵٪ افزایش مواجه شد.

در حال حاضر، فشار فروش کاهش یافته است، که از جهش کوتاه مدت قیمت حمایت می کند.

 بیت کوین ( BTC ) در روز پنجشنبه یک معکوس شدید را تجربه کرد و تا جمعه افزایش یافت. در حال حاضر، فشار فروش کاهش یافته است، به این معنی که خریداران می توانند بین 30000 تا 46000 دلار فعال باقی بمانند.

بیت کوین بالای 38000 دلار بازگشت و در 24 ساعت گذشته 6 درصد افزایش یافته است. با این حال، ارز دیجیتال در هفته گذشته 2 درصد کاهش یافته است، که به این معنی است که جهش اخیر روند نزولی کوتاه مدت را تغییر نداده است.

اقدام قیمت روز پنجشنبه ، سیگنال‌های اولیه کاهش قیمت را بر اساس شاخص‌های DeMARK ، مشابه آنچه در 24 ژانویه رخ داد، ایجاد کرد، که قبل از افزایش 30 درصدی قیمت رخ داد. با این حال، در بازارهای نزولی، سیگنال‌های ضد روند بسته به وضعیت قرائت‌های حرکت بلندمدت می‌توانند کوتاه یا نامعتبر باشند. در حال حاضر، حرکت در نمودارهای هفتگی و ماهانه منفی است.

بازارهای ارزهای دیجیتال و مالی اندکی پس از اینکه پوتین دستور "عملیات نظامی ویژه" در خاک اوکراین را صادر کرد، ضربه شدیدی خوردند.

با این حال، بازارها آینده را قیمت گذاری می کنند و پس از سخنرانی بایدن که تأیید کرد ایالات متحده هیچ تحریم شدیدی را اعمال نخواهد کرد - بازارهای جهانی و ارزهای دیجیتال به سرعت بهبود یافتند. پنجشنبه شاهد افزایش 7 درصدی در وال استریت بود و روز جمعه نیز شاهد افزایش سبز در صفحه نمایش های وال استریت بود.

دارایی دیجیتال اولیه در حال حاضر پس از رسیدن به بیش از 40 هزار دلار (در Bitstamp) حدود 39000 دلار است که حتی از روزهای قبل از درگیری بالاتر است. اکثر سکه های جایگزین نیز به رنگ سبز هستند، در حالی که ارزش بازار کریپتو به 1.77 تریلیون دلار رسید (3.3 درصد افزایش نسبت به روز گذشته).

 

بیت کوین به 40 هزار دلار رسید

بیت کوین، مشابه سایر دارایی های مالی، پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، بخش قابل توجهی از ارزش خود را از دست داد. به طور خاص، سکه به نزدیک به 34000 دلار (پایین ترین قیمت آن در 30 روز گذشته) سقوط کرد. عدم اطمینان زیر که آیا اعضای ناتو نیروهای خود را به اروپای شرقی می‌فرستند، عاملی صعودی برای بیت کوین نبود و باعث گسترش بیشتر عدم اطمینان شد.

با این حال، کریپتوکارنسی اولیه در ساعات اولیه روز پنج‌شنبه، زمانی که رئیس‌جمهور ایالات متحده - جو بایدن - اظهار داشت که نیروهای آمریکایی برای شرکت در یک درگیری نظامی مستقیم به اوکراین اعزام نمی‌شوند، شروع به حرکت کرد. در عوض، این سیاستمدار متعهد شد که تحریم‌های مالی شدیدی را علیه روسیه اعمال کند و توانایی این کشور را برای «انجام تجارت با دلار، یورو، پوند و ین برای بخشی از اقتصاد جهانی محدود کند». مدت کوتاهی پس از اعلام وی، قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یافت.

آن‌طور که از داده‌هی مروبط به بازارهای مشتقه پیداست، معامله‌گران حرفه‌ای تلاش زیادی برای بازیابی قیمت اتریوم نمی‌کنند و احساسات در بازارهای آتی عمدتاً نزولی است.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت اتریوم در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) به ۳٬۲۸۰ دلار رسید که نشانگر بهبود ۵۱.۵ درصدی از کف ۲٬۱۶۰ دلاری ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) است. این قیمت پایین‌ترین میزان در ۶ ماه گذشته بوده و تا حدی بیانگر دلیل نزولی‌شدن احساسات معامله‌گران بازارهای مشتقه است.

پریمیوم سالانه قراردادهای آتی اتریوم اما روز گذشته، با وجود افزایش ۱۱ درصدی قیمت تا ۲٬۷۰۰ دلار، به ۲.۵ درصد کاهش یافته که نشان‌دهنده یک جریان نزولی است. این شرایط شک و تردید سرمایه‌گذاران در رابطه با تغییر سازوکار شبکه اتریوم به اثبات سهام را نشان می‌دهد.

ارتقای پیش‌ روی شبکه اتریوم که بسیاری انتظار آن را می‌کشند و قرار است با استفاده از شاردینگ (Sharding)، به‌طور قابل‌توجهی ظرفیت پردازشی اتریوم را افزایش می‌دهد، باید در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ اعمال شود.

تجزیه‌وتحلیل بلندمدت عملکرد اتریوم حس بهتری به تحلیلگران می‌دهد؛ زیرا این ارز دیجیتال در حال حاضر ۴۵ درصد با رکورد ۴٬۸۷۰ دلاری خود فاصله دارد.

علاوه بر این، ارزش تعدیل‌شده کل سرمایه قفل‌شده در پروتکل‌های دیفای شبکه اتریوم، علی‌رغم اصلاح قیمت، سطح ۴۲.۸۷ میلیون اتریومی خود را حفظ کرده است.

بیت کوین

داده‌های درون زنجیره‌ای اتریوم در وضعیت امیدوارکننده‌ای قرار دارند. تعداد آدرس‌های با موجودی ETH به رکورد جدیدی دست یافته است. همچنین ۷۰٪ از این آدرس‌ها در حال حاضر نسبت به قیمت خرید خود در سود هستند. وضعیت هولدرهای بلند مدت اتریوم نیز بسیار نویدبخش است و این دسته از سرمایه‌گذاران در فاز انباشت به سر می‌برند. همزمان ارزش کل قفل شده (TVL) این شبکه در ۳ ماه گذشته ۱۶.۵٪ رشد کرده است. قیمت امروز بیت کوین تنها شاخص نگران‌کننده مربوط به نمودار پریمیوم سالانه قراردادهای آتی اتریوم است که به پایین‌ترین سطح ۷ ماه اخیر خود رسیده است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کریپتو پوتیتو، تعداد آدرس‌هایی که در آن‌ها موجودی ETH وجود دارد به رکورد ۷۰.۹۱ میلیون آدرس منحصر به فرد رسیده است. بدین ترتیب اتریوم اولین بلاکچینی است که توانسته بیش از ۷۰ میلیون هولدر همزمان داشته باشد. این روند از سال ۲۰۲۰ برای اتریوم اتفاق افتاد که ۱۵.۹۵ میلیون آدرس با موجودی به شبکه اضافه شد. در سال ۲۰۲۱ با داغ شدن بحث پروتکل‌های دیفای و NFTها این آمار به ۱۸.۳۶ میلیون آدرس جدید رسید. یعنی به صورت میانگین ۱.۵۳ میلیون هولدر جدید در ماه به این شبکه اضافه شد. مطابق این آمار در حال حاضر تعداد هولدرهای اتریوم از بیت کوین پیشی گرفته است.

شاخص بعدی مربوط به نمودار پریمیوم سالانه قراردادهای آتی اتریوم است. این شاخص (Futures Premium) میزان بالاتر بودن قیمت قراردادهای آتی را در مقایسه با مقدار آن در بازار اسپات نشان می‌دهد. در واقع این شاخص، مقدار خوش‌بینی معامله‌گران به آینده قیمت یک دارایی را نشان می‌دهد. عموما مقدار این عدد در قراردادهای مدت دار، اختلاف کمی با قیمت دارایی در بازار اسپات دارد. در یک بازار سالم مقدار پرمیموم سالانه باید چیزی بین ۵٪‌تا ۱۵٪ باشد.

در ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) مقدار این شاخص برابر ۲۰٪ بود و اکنون این میزان به ۲.۵٪ رسیده است که پایین‌ترین نرخ پریمیوم اتریوم در ۷ ماه گذشته است. ریزش قیمت اتریوم به ۲,۳۰۰ دلار در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) موجب ایجاد احساسات منفی در بازار شده است و حتی بازیابی ۱۰٪ قیمت در روز بعد از آن نیز نتوانسته چیزی را تغییر دهد.

بیبی دوج ۱ میلیون فالوور توئیتر را گذراند! افزایش قیمت بیبی دوج در راه است؟

این پروژه توانسته است جامعه وفادار خود را برای مدت طولانی که در آن موفقیت زیادی حاصل شده است، در هیئت مدیره نگه دارد.

یک میلیون فالوور برای بیبی دوج

بیبی دوج کوین پس از ثبت بیش از ۱ میلیون دنبال کننده در توییتر، جامعه پرشور خود را در مسیر طولانی طی کرده است.

تعداد فالوورها در ۱۷ فوریه به نقطه عطف رسید و باعث شد که این پروژه در کنار بایننس و شیبا معاملات خود را در Certik نیز آغاز کند. این تیم در همان روز موفقیت قابل توجه خود را از طریق توئیت گرامی داشت.

بیبی دوج که اخیراً از شروع سرمایه‌گذاری خود در متاورس پرده برداری کرده است، هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد زیرا پروژه به نظر می رسد به ارتفاعات جدیدی برسد. امید برای تیم آنها این است که بتوانند بر اساس دنبال کنندگان قابل توجه خود ادامه دهند و با استفاده از قدرت دنبال کنندگان خود به موفقیت بیشتر در راه سودمندی کنند.

این پروژه پس از رسیدن به نقطه عطف یک میلیون دنبال کننده در Certik شروع به کار کرد و امیدوار است که آنها بتوانند کارهای بیشتری انجام دهند.

بیبی دوج کوین چیست؟

بیبی دوج کوین “پسر” تحسین شده نماد میم محبوب، دوج کوین یا DOGE است. بیبی دوج کوین یک سیستم بیش از حد کاهش قیمت دارد که به تدریج کمیاب آن را افزایش می دهد و نقدینگی آن را افزایش می دهد. تیم پروژه امیدوار است که با تراکنش‌های سریع‌تر و جذابیت بیشتر، از شتاب سکه «پدر» خود استفاده کند.

پروژه بیبی دوج کوین به دنبال رفاه سگ‌ها است و فعالانه به پناهگاه‌ها و سازمان‌هایی که برای سگ‌ها سود می‌رسانند دسترسی دارد. کمک به نجات هر چه بیشتر سگ ها هدف آن است.

قیمت بیبی دوج در حال حاضر ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰۵۸ دلار است که نسبت به دیروز ۳ درصد کاهش داشته‌است.

شبکه‌های رسمی بیبی دوج کوین

وبسایت | توئیتر | تلگرام | دیسکورد | اینستاگرام | ردیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ممنونم که میخونید.

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

طبقه بندی موضوعی
مشخصات بلاگ

بلاکچین، تکنولوژی، بیت کوین، موبایل، همه چی!

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه